אוהל ממותג מתנפח - דרך נוספת למיתוג ושיווק העסק שלך!

כל עסק זקוק לשיטה מקורית שתעזור לו להשיג יתרון מול המתחרים. מיתוג ושיווק של העסק יכולים לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות, אך

המטרה היא תמיד למצוא את השילוב האידיאלי בין עלות ותועלת. בנוסף, יש שיטות המיועדות לחברות וארגונים גדולים, לעומת אחרות שיכולות להיות אפקטיביות רק בקרב עסקים קטנים. מי שרוצה ללכת על בטוח ולמתג או לשווק את העסק בלי לקחת סיכונים מיותרים חייב לנצל את היתרונות של אוהל ממותג מתנפח.


השימוש באוהלים מתנפחים ממותגים לפרסום וקידום מכירות נפוץ בכל רחבי העולם. אפשר לראות המון דוגמאות לשילוב האוהלים באפיקי הקידום והשיווק של העסק כבר בשלביו הראשונים. ניתן להציב את האוהל בכניסה לעסק כמו כן ניתן להוסיף גם בלונים ממותגים וכך למשוך את תשומת ליבם של העוברים והשבים, או למקם אותו ליד מרכזי השירות והמכירה. אי אפשר להתעלם מהנוכחות של אוהל ממותג מתנפח והוא אידיאלי עבור קהל יעד בכל הגילאים. אוהל ממותג מתנפח מהווה אטרקציה והוא מוסיף למיתוג של העסק ערכים כגון חדשנות, יצירתיות ומקוריות.


טיפים לשימוש נכון באוהל ממותג מתנפח


כל עסק יכול להשתמש באוהל ממותג מתנפח בצורה שונה ובהתאם לאופי שלו. הדבר החשוב הוא להקפיד על אפיון מדויק של צרכים ומטרות, תוך שמירה על תהליך תכנון יסודי. בשלב הראשון רצוי לבדוק מה התפקיד של האוהל וכיצד הוא משתלב במערך הקידום הקיים. במידה והעסק מתחיל בשיווק מכירות של מוצר חדש, יש להקצות את כל המשאבים לאותו מוצר ולמתג את האוהל בהתאם. מנגד, כאשר המטרה היא שיפור המוניטין של העסק או יחסי ציבור, השימוש הנכון באוהל הוא באמצעות כרזות, שלטים וסמלים. בשלב השני ניתן לבדוק את התגובות של קהל היעד הפוטנציאלי ולבצע את ההתאמות הנדרשות. השינויים יכולים להיות במיקום של האוהל, בגודל שלו או בצבעים. בעלי העסק יכולים להשתמש באוהל בדרכים מגוונות וזאת מבלי לפגוע באפיקי קידום אחרים.

בסופו של דבר, אוהל ממותג הוא דרך נוספת למתג ולשווק את העסק ולא הדרך היחידה. לא חייבים להתמקד רק באוהל או לוותר על פרסומות ומהלכי שיווק משלימים. התחרות הקיימת בין עסקים מחייבת כמה שיותר פלטפורמות המוקצות עבור שיווק, פרסום, מיתוג ויחסי ציבור. מהבחינה הזו האוהל הוא פתרון מושלם, היות והוא אינו משתלט על אופי הפרסום הקיים אך הוא עדיין משיג יתרון משמעותי.

?כמה עולה לשלב את האוהל במהלכי מיתוג ושיווק

המחיר של אוהל ממותג לפרסום ולשיווק העסק תלוי בזמן ובתנאים בהם משתמשים בו. ככל שהאוהל מוצב למשך תקופה ארוכה יותר, גם המחיר הכללי צפוי לעלות. מיקומו של האוהל בתנאי שטח קשים עשוי גם הוא לתרום לעליית המחיר, לעומת הצבתו באופן קבוע בתוך מקום סגור ומוגן. בכל מקרה, ניתן להתייעץ עם חברות העוסקות בתחום ולקבל הצעת מחיר מסודרת.

לסיכום, אוהל ממותג הוא ללא ספק דרך מומלצת נוספת למתג ולשווק את העסק. מהלכי שיווק מן הסוג הזה לא נעלמים מעיניהם של הלקוחות, המחפשים כל הזמן אחר מקורות עניין חדשים. אוהל מציע שימושים רבים ויש לו יתרון גם במונחי עלות מול תועלת.

כל הזכויות שמורות לסול הצללות